Festival 'SINSALaudio y AP-9 Ingenieria-Cultural' 2011en la Coruña

Multiple dates

Show previous dates

Expo Coruña

Avenida da Universidade s/n, A Coruña

El Festival Sinsal protagonizó en el pasado 2010 una serie de conciertos que llamó Sinsal Insólitos. Fruto de uno de esos eventos en el parking de EXPOCoruña, nace en el 2011 una colaboración especial con esta institución que hemos bautizado AP9, el nombre de la arteria principal que une el norte y el sur de Galicia. AP9 no es un evento aislado o un festival de música, sino unas jornadas dedicadas a la ingeniería cultural durante las que tendrá lugar una extensión del Festival Sinsal en la tarde-noche del sábado 9 de abril.

En un momento de cambio y reajuste en los modelos de negocio, la cooperación, las redes, el intercambio de conocimiento, los medios de financiación y las apuestas por la diferenciación son elementos clave para buscar alternativas a las formas de creación más tradicionales.

AP-9 es un recorrido experiencial y conceptual a través de LAS OTRAS lógicas de comprender y hacer camino con la ingeniería cultural y los proyectos artísticos. La unión entre la teoría y la práctica; entre la reflexión y lo artístico. En 2011 se manifiesta en dos actividades:

1. Primer Encuentro de Ingeniería Cultural: donde se presentarán las últimas tendencias en gestión de proyectos culturales con la finalidad de mostrar otras formas menos convencionales y más sostenibles de desarrollar un proyecto cultural y/o artístico.

2. Extensión del Festival Sinsal: que presentará en el garaje de EXPOCoruña propuestas poco convencionales en los festivales tradicionales, experimentando con el sonido dentro de la música y, sobre todo, exprimiendo el espacio físico en busca de nuevas percepciones acústicas para el espectador.

Un proyecto de análisis, de encuentro y descubrimiento para todo los interesados y curiosos del amplio espectro de la gestión cultural.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DIVA DOMPE
Diva Dompé chega co seu proxecto en solitario, Diva, despois de xirar por medio mundo formando parte de Blackblack e Pocahaunted. Co seu debut en solitario, o inclasificable álbum The Glitter End, temos acceso ao estrano e persoal mundo da californiana, onde a psicodelia, o new age ou a world music se dan a man para construír odas autorreflexivas nas que Diva se enfronta a modo de terapia consigo mesma e o exterior. Gravado completamente na súa habitación, as odas lo-fi de Diva buscan conectar coa alma máis profunda do universo, segundo as súas palabras, destacando os mantras e as percusións exóticas que lle dan á súa música o estrano encanto do orixinal. Nada sona como Diva.

Diva Dompé llega con su proyecto en solitario, Diva, después de girar por medio mundo formando parte de Blackblack y Pocahaunted. Con su debut en solitario, el inclasificable álbum The Glitter End, tenemos acceso al extraño y personal mundo de la californiana, donde la psicodelia, el new age o la world music se dan la mano para construir odas autorreflexivas en las que Diva se enfrenta a modo de terapia consigo misma y el exterior. Grabado completamente en su habitación, las lo-fi de Diva buscan conectar con el alma más profunda del universo, según sus palabras, destacando los mantras y las percusiones exóticas que le da a su música el extraño encanto de lo original. Nada suena como Diva.

FM EINHEIT + MASSIMO PUPILLO
Fm Einheit e Massimo Pupilo únense para crear, para levar o son ao límite dende a música industrial menos acomodada. Fm Einheit, ex membro fundador de Einsturzende Neubaten, leva o peso rítmico do dúo, coa súa caixa de ferramentas, martelo, serra, taladro e innumerables materiais. Na súa performance a destrucción, a fricción e a creación son as fases fundamentais para dotar de sentido ao ruído. Massimo Pupilo é o baixista de Zu e xunto a Einheit é quen de convertir o seu baixo nunha caixa de resonancia de sons atonais que modula servíndose de sintetizadores. Unha colaboración que se dá so en directo entre dous músicos de distintas xeracións que crean unha ponte entre o industrial e o metal dende a pura performance, o incómodo e desafiante camiño que vai da música ao ruído.

Fm Eiheit y Massimo Pupillo se unen para crear, para llevar el sonido al límite desde la música industrial menos acomodada. Fm Einheit, ex miembro fundador de Einsturzende Neubaten, lleva el peso rítmico del dúo, con su caja de herramientas, martillo, sierra, taladro e innumerables materiales. En su performance la destrucción, la fricción y la creación son las fases fundamentales para dotar de sentido al ruido. Massimo Pupilo es el bajista de Zu y junto a Einheit es capaza de convertir su bajo en una caja de resonancia de sonidos atonales que modula sirviéndose de sintetizadores. Una colaboración que se da sólo en directo entre dos músicos de distintas generaciones que crean un puente entre lo industrial y el metal desde la pura performance, el incómodo y desafiante camino que va de la música al ruido.

LIVE FOOTAGE
Live Footage é un dúo de música electroacústica formado no 2008 en Nova York polo chelista Topu Lyo e o percusionista e teclista Mike Thies. A súa música a conciben dende a improvisación, construíndo loops e prohibíndose o uso de bases pregravadas de ningún tipo, incluso cando versionean a Jay-Z, Dr. Dre ou Squarepusher. A súa música é melódica, cinemática e experimental a un tempo, como unha banda sonora surrealista e única. Live Footage sonan sempre diferentes e coherentes, a súa sinxeleza agocha unha complexidade formal sorprendente. Live Footage son improvisación e orde.

Live Footage es un dúo de música electroacústica formado en el 2008 en Nueva York por el chelista Topu Lyo y eñl percusionista y teclista Mike Thies. Su música la conciben desde la improvisación, construyendo loops y prohibiéndose el uso de bases pregrabadas de ningún tipo, incluso cuando versionean a Jay-Z, Dr. Dre o Squarepusher. Su música es melódica, cinemática y experimental a un tiempo, como una banda sonora surrealista y única. Live Footage suenan siempre diferentes y coherentes, su sencillez esconde una complejidad formal sorprendente. Live Footage son improvisación y orden.

RAIME
Raime son, unha vez despexada a incógnita da súa identidade, Joe Andrews e Ton Halstead, apóstolos do dubstep máis cavernoso e escuro que se pode escoitar na actualidade, cun ollo sempre nas sonoridades do industrial e gótico primixenio, de Throbbing Gristle a Konstruktivists pasando por AC Marias ou German Shepherds. En Raime o dubstep é un exercicio frío, calculado e profundo, de sonoridades que miran de esguello cara Detroit e a súa escena de mediados dos oitenta. Chegan da man do selo Blackest Ever Black e son unha das sorpresas do techno no 2010 en Inglaterra, a súa mestura de elementos minimal e industrial co techno leva ao dubstep a un novo nivel lonxe das pistas de baile, cara unha escuridade nova, deshumanizada. Raime son unha calculadora de ritmos desvaídos e voces espectrais, techno fantasmagórico para a nova dimensión do dubstep.

Raime son, una vez despejada la incógnita de su identidad, Joe Andrews y Tom Halstead, apóstoles del dubstep más cavernoso y oscuro que se puede escuchar en la actualidad, con un ojo siempre en las sonoridades del industrial y gótico primigenio, de Throbbing Gristle a Konstruktivists pasando por AC Marias o German Shepherds. En Raime el dubstep es un ejercicio frío, calculado y profundo, de sonoridades que miran de reojo hacia Detroit y su escena de mediados de los ochenta. Llegan de la mano del sello Blackest Ever Black y son una de las sorpresas del techno en el 2010 en Inglaterra, su mezcla de elementos minimal e industrial con el techno lleva al dubstep a un nuevo nivel lejos de las pistas de baile, hacia una oscuridad nueva, deshumanizada. Raime son una calculadora de ritmos desvaídos y voces espectrales, techno fantasmagórico para la nueva dimensión del dubstep.

RENE HELL
Jeff Witscher, a mente detrás de Rene Hell, é unha especie de Pessoa da electrónica actual, reencarnándose unha e outra vez no que ben poderían ser unha serie de heterónimos que fan moi difícil seguirlle a pista. Xa foi, en solitario e acompañado, Secret Abuse, Impregnable, Abelar Scout, Trash Dog, Deep Jew, Roman Torment, Mare ou Marble Sky, convertíndose nunha referencia da escena noise e drone nos EUA a través da renacida edición en casete. Na súa enésima encarnación, agora como Rene Hell, Jeff Witscher publica Porcelain Opera con Type Records, un paso adiante na súa carreira cambiando as atmósferas abafantes por un son máis luminoso, máis cercano ao Ambient. Rene Hell é elecyrónica preciosista e introvertida.

Jeff Witscher, la mente detrás de Rene Hell, es una especie de Pessoa de la electrónica actual, reencarnándose una y otra vez en lo que bien podrían ser una serie de heterónimos que hacen muy difícil seguirle la pista. Ya fue, en solitario y acompañado, Secret Abuse, Impregnable, Abelar Scout, Trash Dog, Deep Jew, Roman Torment, Mare o Marble Sky, convirtiéndose en una referencia de la escena noise y drone en los EEUU a través de la renacida edición en casete. En su enésima encarnación, ahora como Rene Hell, Jeff Witscher publica Porcelain Opera con Type Records, un paso adelante en su carrera cambiando las atmósferas sofocantes por un sonido más luminoso, más cercano al Ambient. Rene Hell es electrónica preciosista e introvertida.

MIGUEL PRADO
Miguel Prado, nacido na Coruña no 1985, é un dos máis prometedores e activos artistas sonoros galegos. Dende Taumaturgia, o selo que leva con Rafael Mallo, Roberto Mallo ou Raúl García, lanza ao mundo as súas pezas de guitarra como meditacións armadas de razón contra o capitalismo. Discursivo e autodidacta, a súa relación coa guitarra eléctrica evita dogmas herdados do rock, sen considerarse músico e tratando de abrir fendas que o comuniquen co público alén da noción de espectáculo.

Miguel prado, nacido en A Coruña en el 1985, es uno de los más prometedores y activos artistas sonoros gallegos. Desde Taumaturgia, el sello que lleva con Rafael Mallo, Roberto Mallo o Raúl García, lanza al mundo sus piezas de guitarra como meditaciones armadas de razón contra el capitalismo. Discursivo y autodidacta, su relación con la guitarra eléctrica evita dogmas heredados del rock, sin considerarse músico y tratando de abrir grietas que lo comuniquen con el público más allá de la noción de espectáculo.

ARRINGTON DE DIONYSO
Alén do caos incontrolable que é presenciar á súa banda, os Old Time Relijun, enfrontarse a Arrington de Dionyso en solitario é ver a un multinstrumentista que en directo se mostra con todas as súas bazas. Compositor, cantante ou performer, cada concerto ou intervención súa é asomarse ao abismo, tribal, primixenio, ritualista, agresivo e sempre trascendente. Canto de garganta, clarinete e instrumentos caseiros para un concepto desta volta intimista dun creador no límite. Arrington de Dionyso bebe de moitas tradicións para recuperar o pulo liberador da música entendida como sacrificio.

Más allá del caos incontrolable que es presenciar a su banda, los Old Time Relijun, enfrentarse a Arrington de Dionyso en solitario es ver a un multinstrumentista que en directo se muestra con todas sus bazas. Compositor, cantante o performer, cada concierto o intervención suya es asomarse al abismo, tribal, primigenio, ritualista, agresivo y siempre trascendente. Canto de garganta, clarinete e instrumentos caseros para un concepto en esta ocasión intimista de un creador en el límite. Arrington de Dionyso bebe de muchas tradiciones para recuperar el impulso liberador de la música entendida como sacrificio.

CRÓ!
Cró! é o nome e o grito de guerra dunha banda viguesa que xoga entre o rock e o jazz para facturar ambientes que discorren entre a calma e a tempestade. Preséntanse envoltos e acompañados de audiovisuais que axudan a entrar nos estados hipnóticos que persiguen e que permiten adivinar as fontes das que beben, actualizando aos primeiro Pink Floyd, movéndose entre a psicodelia e Tortoisie nun camiño que vai parello á súa capacidade de crear atmósferas penetrantes. Cró! inician viaxes que rematan no oínte, trazan parábolas sonoras cheas de posibilidades cunha perfección que non permite adiviñar o tempo que levan facéndoas.

Cró! es el nombre y el grito de guerra de una banda viguesa que juega entre el rock y el jazz para facturar ambientes que discurren entre la calma y la tempestad. Se presentan envueltos y acompañados de audiovisuales que ayudan a entrar en los estados hiopnóticos que persiguen y que permiten adivinar las fuentes de las que beben, actualizando a los primeros Pink Floyd, moviéndose entre la psicodelia y Tortoisie en un camino que va parejo a su capacidad de crear atmósferas penetrantes. Cró! inician viajes que acaban en el oyente, trazan parábolas sonoras llenas de posibilidades con una perfección que no permite adivinar el tiempo que llevan haciéndolas.

Media content

Related content

Share with friends